U wilt zakelijk bloggen om uw organisatie bekendheid te geven. Of u wilt dat uw mensen vaker van zich laten horen over uw producten of diensten. De Huurwoordenaar helpt bedrijven hun expertise uit te dragen, met de bloghelpdesk.

Waarom is uw organisatie de beste in haar soort? Laat het uw eigen mensen vertellen, in authentieke blogs. Collega’s als ambassadeurs van uw bedrijf. Echte verhalen van echte medewerkers spreken immers tot de verbeelding.

Praktische tips en adviezen

Samen nemen we alle doelstellingen met u door. Daarna richten wij een bloghelpdesk op maat in. Onze bloghelpdesk biedt uw medewerkers ondersteuning bij het bloggen en staat paraat met praktische tips en adviezen.

Hoe mogen wij u helpen?

We kunnen professionals op verschillende manieren helpen om een goed vakinhoudelijk blog te publiceren. Bij bloggen draait het vooral om: plezier hebben. Daarom ondersteunen wij uw medewerkers op de manier die voor hen wérkt:

  •   Vragenlijst We stellen een gerichte vragenlijst op, die uw medewerker invult. Van de antwoorden smeden wij vervolgens één lopend verhaal.
  •   Interview Wij interviewen uw medewerker, telefonisch of face-to-face. Vervolgens werken wij het gesprek uit in een blog.
  •   Blogging on wheels Vaak onderweg? Gebruik deze tijd nuttig. Bel ons vanuit de auto en vertel ons uw verhaal. Dan werken wij het graag uit tot een mooie blog.

Uiteraard is het ook mogelijk om een blog naar eigen inzicht op te stellen. De Huurwoordenaar fungeert graag als eindredactie. Uiteraard stemmen we altijd alles met de bloggers af. 

Continuïteit in uw blog

Een blog beginnen is één ding, maar deze continu up-to-date houden is een tweede. Met de Bloghelpdesk bent u verzekerd van continuïteit. Ons team:

  •   houdt continu vinger aan de pols
  •   inspireert met mogelijke blogonderwerpen en invalshoeken
  •   geeft schrijftips en springt bij waar nodig

…zodat u altijd zeker bent van een actueel blog.